PROGRAM FORUM

Prowadzący: Aleksander Śmigielski, Media Director CEE and CIS, Boehringer – Ingelheim

Dzień 1, 19 listopada 2015, czwartek

Rejestracja i poranna kawa

Otwarcie Forum i sesja networkingowa

Anna Brydniak, Project Manager, Blue Business Media
Aleksander Śmigielski, Media Director CEE and CIS, Boehringer – Ingelheim

PIMP YOUR BRAND!

Breakthrough Innovation – nowe produkty, które odniosły ostatnio największy sukces w Europie

Marcin Penconek, Vice-President, NIELSEN INNOVATION PRACTICE, EUROPE

  • Innowacje w Europie – trendy i zmiany w ostatnich latach
  • Zdobywcy Nagród Breakthrough Innovation 2015
  • Kluczowe czynniki sukcesu przełomowych innowacji

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Brand New Life – nowe życie marki na przykładzie re-pozycjonowania marki Lech
Case study Lech

Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor Marki Lech & Redd’s, KOMPANIA PIWOWARSKA

  • Młodzi, czy młodzi duchem – do kogo mówić
  • Osobowość marki, a może marka jako osobowość? – jak nawiązać bliską relację z konsumentem
  • Fresh consistency – jak długoterminowo budować markę i nie zanudzić konsumenta

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa kawowa i networking

(R)ewolucja marki – historia o tym, jak launch jednego produktu zmienił wizerunek marki
Case study Scholl

Grzegorz Kubecki, Brand Manager Scholl, RECKITT BENCKISER

  • Wake it up – czyli kategoria „pielęgnacji stóp” przed launchem nowości
  • Make it sexy – odświeżenie wizerunku marki jako efekt uboczny launchu
  • Keep it fresh – jak podtrzymać ekscytację nowym produktem na dłużej

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

(Re)branding – optymalne dostosowanie wizerunku marki do nowej rzeczywistości rynkowej i potrzeb konsumenta. Case study MADEJ WRÓBEL

Krzysztof Wadas, Kierownik Działu Marketingu, MADEJ WRÓBEL

  • W jakich sytuacjach warto pomyśleć o rebrandingu – przesłanki, które podpowiedzą nam, że nadeszła pora zmian
  • Drastyczna zmiana czy delikatny lifting?
  • Pozycjonowanie i wartości marki jako niektóre z kluczowych czynników wyznaczających kierunek rebrandingu
  • Jak nie popełnić błędu, czyli istota badań konsumenckich w procesie rebrandingu

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch w doborowym towarzystwie i czas na kontynuację rozmów

Opakowanie a tożsamość marki – czyli, jak połączyć funkcjonalność z wizerunkiem marki. Inspiracje i najnowsze trendy. Case study Kropla Beskidu

Damian Podawca, Brand Manager, COCA COLA POLAND SERVICES

  • Rosnąca rola opakowania w budowaniu spójnego wizerunku marki
  • Wzrastająca świadomość ekologiczna szansą i wyzwaniem dla producentów
  • „EKO” – opakowania kluczowym trendem marketingowym w perspektywie najbliższych lat

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KONSUMENTEM

Budowanie świadomości i wizerunku marki poprzez efektywny dobór kanałów komunikacji.
Case study marki Big-Active i kampanii „Dopełnienie”

Krzysztof Beling, Senior Brand Manager, HERBAPOL LUBLIN

  • Jak definiować realne i mierzalne cele
  • Skuteczna adaptacja konceptu kreatywnego w ramach zaplanowanej strategii mediowej
  • Zadania i cele dla social media w kampanii promocyjnej

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Gdy marka nie jest brana pod uwagę przez konsumenta – jak wykorzystać globalne atuty marki, żeby skutecznie rozwijać ją lokalnie
Case study M&M’s

Marta Cwalina-Śliwińska, Portfolio Manager, MARS POLSKA

  • Jak wejść do repertuaru kupowanych marek
  • Portfolio dopasowane do okazji konsumpcji
  • Spójność komunikacji z nową strategią

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Koktajl networkingowy – to doskonała okazja do dalszej wymiany doświadczeń i kontynuacji rozmów w nieformalnej atmosferze

Zakończenie I dnia Forum

Dzień 2, 20 listopada 2015, piątek

Rejestracja i poranna kawa

SIŁA MARKI A WZROST SPRZEDAŻY

Brand with power – jak znaleźć równowagę między atrakcyjnością cenową a wizerunkiem i reputacją marki
Case study Oriflame

Anna Pytkowska, Senior Marketing Director Africa, ORIFLAME COSMETICS

  • Nowe wyzwania dla budowania marki w agresywnym środowisku cenowym
  • Agresywna konkurencja i konsekwencje reakcji cenowych
  • Co tak naprawdę ważne jest dla klienta?

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

PRECYZYJNE TARGETOWANIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH MARKI ORAZ POMIAR ICH SKUTECZNOŚCI

Łucja Gdala, Managing Director, CODEMEDIA
Katarzyna Baczyńska, TV Director, CODEMEDIA

  • Zmiany na rynku reklamy telewizyjnej – jest ciężko… i w najbliższej przyszłości lepiej nie będzie
  • Produkt dla wszystkich czy produkt dla nikogo? Czy szerokie grupy celowe mają sens?
  • Inne spojrzenie na planowanie mediów, czyli czy i kiedy można zapomnieć o tradycyjnej optymalizacji kampanii
  • Precyzyjnie w digitalu znaczy przede wszystkim sprytnie

Przerwa kawowa

Siła marki ukryta w jej pozytywnym wizerunku – jak przygotować nieszablonowy przekaz wzmacniający jej tożsamość i rozpoznawalność
Case study Carlo Rossi

Adam Jęda, Senior Brand Manager E&J Gallo Winery Brands, CEDC INTERNATIONAL

  • Przekaz racjonalny czy emocjonalny?
  • Ograniczenia prawne – ograniczenia czy może jednak bodziec dla jeszcze lepszych, niestandardowych rozwiązań?
  • Egzekucja – kreatywny dział sprzedaży?

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Marka w świecie social media – jak dobrze je wykorzystać, by wzmacniać świadomość marki.
Case study Milka

Małgorzata Gliwińska, Senior Brand Manager, Mondelez International

  • Rola social media w kampanii equity
  • KPI dla kampanii w social media
  • Wpływ social media na ROI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

W GRONIE PRAKTYKÓW – PRAKTYKA PRZEDE WSZYSTKIM!
SESJA INSPIRACJI i KREACJI

Twórcza praca w grupach – kreowanie niebanalnych a-brand’ów
Na podsumowanie spotkania, aby postawić kropkę nad „i” oraz pozostać w duchu wzajemnej wymiany doświadczeń i inspiracji, będą mieli Państwo okazję do wspólnego, kreatywnego zastosowania swojej wiedzy, doświadczenia oraz pomysłów zdobytych podczas Forum.
O co chodzi?
Zostaną Państwo podzieleni na kilka grup. Każda drużyna wylosuje swój produkt i w ciągu 40 minut będzie miała za zdanie wykreować z niego atrakcyjny a-brand. Na zakończenie Forum reprezentant grupy i/lub członkowie grupy zaprezentują wykreowaną markę. Drużyna, której prezentacja zostanie oceniona najwyżej, otrzyma nagrody – niespodzianki. Powodem największej satysfakcji będzie jednak burza braw i gratulacje od konkurentów.

Zastrzyk kofeiny przed prezentacjami

Prezentacja przygotowanych projektów

Wspólne głosowanie i wyłonienie zwycięskiej grupy

Zakończenie II dnia Forum



PARTNERZY:

PARTNER MEDIALNY: