Relacja z edycji 2014

Wspieramy A-BRANDy w starciu o serca, umysły i … półkę!

W dniach 19-20 listopada 2014 roku w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyła się IV edycja Forum A-Brand w sektorze FMCG – unikalne spotkanie praktyków, budujących siłę MARKI producenckiej i zapewniających wzrost jej sprzedaży.

Nasi wyjątkowi Prelegenci z zaangażowaniem inspirowali Państwa do podjęcia kroków, które skutecznie budują tożsamość Waszych MAREK prowadzą do zwycięstwa w walce o serca, umysły i … półkę!

Chciałam Państwu jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować za aktywny udział w Forum. Ilość zadanych pytań, udzielonych odpowiedzi i gorących dyskusji pokazuje, że doceniacie Państwo możliwość spotkania się z innymi praktykami z sektora FMCG, żeby wymienić się najlepszymi praktykami i doświadczeniem.

Tym samym już teraz z przyjemnością zapraszam Państwa na piątą jubileuszową edycję Forum! Do zobaczenia 19-20 listopada 2015 roku!

Anna Brydniak
Project Manager

Podczas IV edycji Forum:

  • gościliśmy 100 uczestników
  • 20 prelegentów – praktyków prezentujących fakty oparte na studiach przypadków
  • 50 firm reprezentujących sektor FMCG, m.in. Agros-Nova, Aviko, Coca-Cola HBC Polska, Grupa Żywiec, Ferrero, Hoop Polska, Oriflame Cosmetics, Intersnack Poland, SM Spomlek, ZT Kruszwica, Velvet Care, Carlsberg Polska, Colian, Torf Corporation – Fabryka Leków, McCormick Polska, Lotte Wedel, Südzucker Polska, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Jurajska, Frito Lay Poland, Johnson & Johnson Poland, Kupiec, Harper Hygienics, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Storck, Van Pur.

Najwyżej ocenione prelekcje.

  • Renata Szopa – Milde, Dyrektor Marketingu, Intersnack
    Rozciągnie marki jako kusząca strategia wzrostu sprzedaży – świetny pomysł czy ślepa uliczka
  • Wojciech Wojskowicz, Category Development Director, Coca-Cola HBC Polska
    Shopper i jego misja zakupowa w różnych formatach – jak odpowiadać na jego oczekiwania
  • Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik Działu Marketingu, Torf Corporation – Fabryka Leków
    (Re)branding: gdy suma małych rzeczy daje duży efekt. Case study marki tołpa.
  • Bartosz Grodny, Marketing Manager, Carlsberg Polska
    Skuteczna budowa wizerunku marki w oczach konsumentów oraz zapewnienie wzrostu jej sprzedaży
  • Gabriela Broda, Category Development Manager, Velvet Care
    Gdy w marce zmienia się prawie wszystko – jak pozyskać nowych nabywców, nie tracąc dotychczasowych? Case study marki Velvet


PARTNERZY:

PARTNER MEDIALNY: