Relacja z edycji 2015

W dniach 19-20 listopada 2015 roku odbyła się V edycja Forum A-Brand w sektorze FMCG – unikalnego spotkania gromadzącego wyłącznie praktyków marketingu, dla których kluczowym celem jest kreowanie niepowtarzalnych marek FMCG skutecznie przykuwających uwagę konsumenta.

Podczas Forum nasi wyjątkowi Prelegenci z pasją dzielili się swoimi najlepszymi i kreatywnymi praktykami, które pozwoliły im dostosować wizerunek ich a-brandów do obecnej, wymagającej rzeczywistości rynkowej oraz potrzeb konsumenta.

Jako mocne strony wydarzenia podkreślaliście Państwo solidność i zaangażowanie prelegentów, ciekawe case study, interaktywne sesje Q&A.

Najwyżej oceniliście Państwo następujące wystąpienia:

  • Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor Marki Lech & Redd’s, KOMPANIA PIWOWARSKA
    Brand New Life – nowe życie marki na przykładzie re-pozycjonowania marki Lech. Case study Lech
  • Grzegorz Kubecki, Brand Manager Scholl, RECKITT BENCKISER
    (R)ewolucja marki – historia o tym, jak launch jednego produktu zmienił wizerunek marki. Case study Scholl
  • Małgorzata Gliwińska, Senior Brand Manager, MONDELEZ INTERNATIONAL
    Marka w świecie social media – jak dobrze je wykorzystać, by wzmacniać świadomość marki. Case study Milka
  • Krzysztof Wadas, Kierownik Działu Marketingu, MADEJ WRÓBEL
    (Re)branding – optymalne dostosowanie wizerunku marki do nowej rzeczywistości rynkowej i potrzeb konsumenta. Case study Madej Wróbel
  • Marcin Penconek, Vice-President, NIELSEN INNOVATION PRACTICE, EUROPE
    Breakthrough Innovation – nowe produkty, które odniosły ostatnio największy sukces w Europie

Opinie A-Brand 2015:

  • Miałam bardzo dużą przyjemność gościć na tegorocznym Forum A-Brand w sektorze FMCG po raz pierwszy i mam nadzieję nie ostatni. Wymiana doświadczeń jest niezmiernie ważna w pracy Marketingowca – inspiruje i motywuje do dalszego działania. Forum A-Brand daje taką możliwość i to na bardzo wysokim poziomie, a jednocześnie w atmosferze sprzyjającej wymianie poglądów i doświadczeń. Tak więc do zobaczenia za rok!
    Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor Marek Lech & Redd’s, Kompania Piwowarska
  • Szukając miejsca, gdzie można spotkać marketerów oraz inne osoby związane z branżą FMCG i gdzie najbardziej liczy się wymiana doświadczeń, warto rozważyć uczestnictwo w Forum A-Brand. Konferencja skoncentrowana jest na praktycznych aspektach budowania komunikacji z konsumentem. Branża FMCG jest niezwykle różnorodna, stąd też czerpanie inspiracji z różnych jej segmentów i otwarcie się na nowe, często zupełnie inne, perspektywy może się okazać bardzo wartościowe.
    Krzysztof Wadas, Kierownik Działu Marketingu, Madej Wróbel
  • Na Forum spotkali się praktycy z branży, którzy w sposób otwarty i bezpośredni wymieniali się swoimi doświadczeniami nie tylko poprzez zadawanie pytań po prezentacjach, ale także żywiołowo dyskutując w kuluarach. Forum to doskonała okazja do zaktualizowania swojej wiedzy, dyskretnego rozeznania się w tematach aktualnie nas nurtujących oraz do nawiązania kontaktów wśród czołowych polskich marketingowców.
    Aleksander Śmigielski, Media Director CEE and CIS, Boehringer – Ingelheim
  • Wymiana doświadczeń to najlepszy sposób na pogłębianie wiedzy na temat trendów. Forum A-Brand w sektorze FMCG pozwala zapoznać się z najciekawszymi przypadkami z branży i dzięki temu spojrzeć na własne wyzwania biznesowe z zupełnie nowej perspektywy.
    Damian Podawca, Brand Manager, Coca Cola Poland Services

Bardzo dziękuję za Państwa obecność i zaangażowanie w budowę otwartej atmosfery tego spotkania. Zapraszam do zapoznania się z fotorelacją z Forum a także do udziału w kolejnej edycji. Do zobaczenia!

Pozdrawiam

Anna Brydniak
Project Manager

Galeria Zdjęć

« 1 z 3 »


PARTNERZY:

PARTNER MEDIALNY: